• Dostawa - rodzaje i czas

Dostawa.
Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com/pl/pl/)
 
Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi DPD.
Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).
W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.
Termin dostawy oblicza się w następujący sposób: 
  1. przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  2. przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
 
Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy jest każdorazowo podany podczas składania zamówienia, a także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży.
 
Paczkomaty InPost (https://inpost.pl/)
 
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż przesyłka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat e-mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając przesyłkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. Przy odbiorze przesyłki, należy wprowadzić numer telefonu oraz kod otrzymany SMS-em. Dodatkowo przesyłkę można śledzić na stronie internetowej https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.

Koszty wysyłek:

InPost Paczkomaty - koszt wysyłki 14 zł brutto,

GLS - koszt wysyłki 16 zł brutto za paczki do 14 kg,

DPD - koszt wysyłki 18 zł brutto za paczki do 14 kg,

DHL - koszt wysyłki 38 zł brutto za paczki od 14 kg do 31 kg,

GEIS Cargo / SUUS Logistics - koszt wysyłki 100 zł brutto za przesyłki powyżej 31 kg.